fredag 11 oktober 2013

Nu så!

Känns som jag äntligen har börjat få lite ordning på sidan nu. Här i loggen kommer jag lägga upp bilder lite då och då på saker som jag syr och saker som kan ha med företaget att göra. Nu kommer det bli världens bildbomb eftersom jag har hunnit sy ganska mycket innan jag startade sidan ;)
Body storlek 56

Byxor med vikbar mudd i storlek 74

Tröja i storlek 104

Byxor i storlek 56

Pyjamas i storlek 74

Byxor i storlek 74

Tröja i storlek 92 har jag för mig att den var.

Snuttisar med pillband :)

Body storlek 92

Byxor i storlek 74 till tvillingar :)

Ett set som skickades till Norge.

Mössa till Ylva i 2 olika färger.

Fleecefodrad overall till Ylva

Byxor storlek 80

Onepiece storlek 74

Tröja storlek 92

Fleecefodrad overall i storlek 56 eller om det kanske var 62.

Tröja i storlek 80

Tröja i storlek 74

Matchande byxor i storlek 74 till tvillingtjejer :)

Tröja storlek 74

Tröja storlek 98? kanske 92. 

Onepiece i storlek 74 med fodrad spetsluva.

Body storlek 68

Dregglisar i olika färger och mönster

Byxor storlek 74

Onepiece i ekologisk college med spetsluva. Storlek 74

Tröja i storlek 74

Pyjamas i storlek 56

Snuttis med pillband, napphållare och filthållare.

Tröja storlek 104

Halvdana bilder på en onepiece med texten "Bäbis" på rumpan och på ena sidan fram i storlek 86.

Tröja storlek 74

Kortärmad body storlek 74

Tröja storlek 68

Tröja storlek 74

Några baggymössor och babyvantar

Tröja storlek 92 med tryck

Byxor och body i storlek 56

Tröja storlek 104

Byxor storlek 74

Pyjamas storlek 74

Pyjamas storlek 74

Pyjamas storlek 74

Matchande set i storlek 104 med fickor och knäskydd.

Body och muddisar i storlek 74


Matchande set i storlek 92 med fickor och knäskydd.

Dubbel filt i underbart mjuk minky

Onepiece med knäppning och spetsig luva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar