fredag 29 augusti 2014

Senaste tidens sömnad.

Har hunnit med en hel del sömnad senaste veckan men mycket sytid innebär också lite datortid så tyvärr har bloggen fått vänta lite. Nu har jag uppdaterat prislistan och tygerna här i bloggen och nästa vecka får jag hem en hel del nya tyger också. De nya knapparna borde också komma nästa vecka och jag är riktigt nöjd med dom :) Börjar bli sent så får bli lite snabb uppdatering igen.
Pyjamas i storlek 50.

Klänning storlek 74 i ekologisk jersey.

Babywrap

Ännu en babywrap

De nya knapparna som borde dyka upp nästa vecka :)

Ett av projekten jag är mest stolt över. Helfodrad vändsydd jacka i fleece. 

Munkjacka i storlek 86.

Ännu en jacka som jag sydde (första). Helt vändsydd i merinoull. Jättevarm och mysig ^^
Knapparna på "insidan"

Och knapparna på sidan som jag kommer ha som utsidan :)


Har provat mig fram med merinoullen och det har blivit en del plagg nu. Detta är en onepiece i storlek 62 i 100% merinoull. 

Söt liten onepiece i storlek 62

Munkjacka i merinoull och stretchjersey :)

Söt liten onepiece i storlek 62. 

Munkjacka i storlek 68(?)

Ännu en onepiece i merinoull. Denna är i ullfrotté så den är lite tjockare. Älskar tygerna och färgerna :)

Enkel och söt kofta i storlek 74 :)

Ännu en ull-onepiece. Denna i en merinoullmix. Försökte piffa till den lite med applikationer :)

Provade också att sy fickor och använda vinyl på merinoullen. Set i 100% merino :)

Munkjacka i storlek 74.

Söt onepiece i ett av de nya tygerna. Går att göra oändligt med kombinationer i det här underbara tyget. Denna är i storlek 62. 

Munkjacka i storlek 74. 

En söt liten onepiece i underbart mjuk och mysig korallfleece.

Det pluttigaste plagget jag nånsin har sytt. En bodyklänning i storlek 44 ^^

Munkjacka med dragkedja :)

Munkjacka i storlek 74.

Sovpåse för barn som inte tycker om att använda täcke :)

Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen men det känns inte riktigt som timmarna räcker till just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar