onsdag 29 januari 2014

Senaste veckan + REA

Kan börja inlägget med att säga att jag för tillfället har 25% rea på ALLT. Det gäller beställningar som betalas innan midnatt den 31:a. Pga detta erbjudandet så är kötiden runt 2-3 veckor. 
Och nu till lite bilder ;)
Fick förfrågan om att sy napphållare med namn så då sydde jag en i vävt tyg med matchande dregglis med spetsdetaljer :)

En till spetsdregglis blev färdig :)

Ett av mina absoluta favoritplagg blev färdig också. Har haft en bild av hur jag ville att det skulle se ut och nu fick jag lite tid över :) Onepiece i storlek 80 med applikationer och spetsdetaljer :)

Applikation bak också. 

Och här ser man detaljerna lite bättre :)

Ett till projekt som jag har tänkt på ett tag blev färdig :) Onepiece i storlek 80 med spetsdetaljer. Spets runt kantbanden på denna också.

Baksidan av onepiecen. 

Och en närbild av ena applikationen i spets.

Provade på något nytt också. Luvtröja! Detta setet är i storlek 86 och både det rosa och leon är college. Vill prova på tygerna innan jag lägger in de i sortimentet.

Snuttis i minky och minky :)

En till spetsdregglis denna gången med vit grund.

En babywrap för babyskyddet.

Singoalla i storlek 80 med spetsdetaljer.

Testade ett nytt mönster efter önskemål. Klänning i storlek 92 som kommer ha knappar på axlarna. Denna i dubbel minky.

En singoalla i storlek 62.

Haremsbyxor med spetsapplikationer.

Baksidan av byxorna.

Provade på mönstret i jersey också. Tror kanske jag vill göra lite ändringar innan jag lägger till det i sortimentet.

En onepiece i storlek 62.

Och ett set med byxor och tröja med fickor och applikationer i storlek 80. Byxorna är i velour. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar