söndag 19 januari 2014

Sjukdom, sjukdom och lite mer sjukdom!

Har knappt haft igång datorn de senaste veckorna. Var konstant sjuk i lite över 2 veckor så fick inte mycket gjort under mellandagarna så som jag hade tänkt. Men nu har jag varit frisk en hel vecka och hunnit ikapp med ganska mycket :)

Blir en snabb bildbombning eftersom jag är himla trött :P
Op i storlek 92. Är inte så sne som den ser ut på bilden ;)


Fleecefodrad overall i storlek 68.

Filt i jersey och minky

Filt i dubbel minky

Syskonmatchning baggymössor.

En op i storlek 68 som ska skickas till butiken i Norge

Gjorde om mönstret lite så dottern fick en ny mössa :)

Op i storlek 80 i underbart mjuk korallfleece

Pyjamas i storlek 80

Op i storlek 86

Mössa med reflextryck

En till mössa med reflextryck

Provar på lite nytt för tillfället. Här är en dregglis med spetstyg och spetsband :)

En filt som ska skickas till Norge

En till filt som ska skickas till Norge

Filt som grannen köpte

Matchande set som ska skickas till Norge. I storlek 56

Byxor som matchar tröjorna i förra inlägget.

Matchande set i storlek 62

Ett tryck som jag gjorde som har blivit väldigt populärt hos kunderna.

Ännu ett "prova på". En hjälmmössa med dubbel spets. 

Ett matchande set i storlek 68. Väldigt suddig bild ser jag nu men det får vara :P

En babywrap 

Enfärgade mössor med reflextryck

Op i storlek 80

Ett till "prova på". Op med spetsdetaljer. 

Klänning med spetsapplikationer :)

Provade på att ha randigt istället för enfärgat och jag älskar det! Op i storlek 62

Singoalla i storlek 80 med fickor

Två babywraps

En pyjamas i storlek 80

Syskonmatchning. Baggymössor med reflextryck :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar