söndag 10 november 2013

Helgens sömnad och några nya "produkter" :)

Nu i helgen har jag haft besök av dotterns fadder så jag har hunnit betydligt mer än jag brukar. Gubben hade migrän större delen av helgen så hade inte hon varit här så hade jag inte hunnit nånting. Blev lite beställningar och några prototyper på nya mönster jag har tänkt testa länge.
Det blev en t-shirt i storlek 92

En mössa med reflextryck till gubben ;)

Några napphållare och en filthållare.

En tröja i storlek 86

En ny modell av vantar. Tumvantar med reflextryck :) Tror jag kommer lägga priset på runt 170-190kr, måste räkna lite mer på det. Fodrade med det vita lurvtyget :)

En tröja i storlek 92.

En till ny modell. Mössa med öronlappar med vitt lurv på insidan och en stor boll mitt på huvudet ^^

Igår kväll sydde jag äntligen en babywrap! Har varit sugen på att testa länge och jag är så himla nöjd! Dottern sov så hennes ponny fick agera bebis ;) Underbar filt med jättemjuk och varm korallfleece på insidan, hål för bältet och det bästa är att den bara är att öppna upp när det blir varmt i bilen! Hade gärna haft en sån till dottern när hon var mindre eftersom det knappt fanns någon overall som passade henne. Kommer sälja dessa för 350kr och då är det 1x1m med valfri jersey och 1x1m med valfri fleece.

Så fick jag äntligen sytt min första jacka! Också i underbart mjuk korallfleece :) Har inte bestämt pris än men den kommer gå att få i både fleece och jersey med foder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar