söndag 3 november 2013

Senaste veckans sömnad.

Har varit sjuk några dagar så det har inte blivit så mycket som jag ville. Har hunnit med lite iaf :)

En kund beställde enbart tryck. 4 fotbollar som jag blev barnligt nöjd med ;)

En annan kund tyckte att det var en bra ide att göra alla julklappar lite mer personliga så hon köpte en massa tryck. Alla svarta tryck som kommer i det här inlägget är till henne :P



Skulle på kalas igår men det blev inställt och då hade jag gjort mössor till alla 3 bröderna :) Testade något nytt, vitt lurv på insidan. Sååå mjukt och mysigt! Helsåld på det och kommer sy alla mössor till mig och familjen i det framöver ^^

Reflex både fram och bak på alla 3 :)

Och jag fick äntligen sytt i draktyget jag köpte för flera månader sen ^^
Igår sydde jag lite smått och gott för att bli helt färdig med några beställningar som har väntat på vissa tyger. 

Gjorde ett par fleecefodrade reflexmössor också :)

Är lite småkär i ekorren ^^

Och ett till tryck som skickades iväg :)

Har fått hem lite mer tyger som jag ska lägga upp också :)

Vill också förtydliga att man får köpa enbart tryck om man vill, är det något tryck ni saknar så är det bara att säga till så kan jag ordna det. Är det något specifikt tryck ni funderar över så kan ni maila över bild så kan jag säga om det går eller inte. Det ultimata vore nästan att skicka över länken om det är möjligt så att jag kan kolla hur det ser ut med rättigheterna för bilden. Man får inte sälja t.ex. disney, kända loggor m.m. dock.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar